duminică, 14 martie 2010

Din trafic adunate

Am revenit cu o noua postare pe al meu blog. Cam tarziu, ce-i drept. Timpul din pacate a ramas cel mai mare dusman al omului si nici eu nu fac exceptie.
Sper ca asta sa fie cea mai lunga perioada de pauza de-acum inainte.
Imi place sa sofez, sa pozez, sa filmez.
Inainte de toate mi-am format mana sa zic asa pe ghidonul unei bicle in State, si a iesit filmuletul de mai jos.

Am combinat putin poza cu soferia pe un ton oarecum de veselie si i-am prezentat pe Mihai cu Elena sau furaciosul de mutzunachi.
Am trecut la lucruri mai serioase. Fiecare secunda de neatentie la volan sau ghidon poate insemna o tragedie. Cel mai bine este sa constientizam asta si sa-i facem si pe ceilalti conducatori auto, de motor, de biciclete sau pietoni de acest lucru.
Asa ca am ales sa surprind traficul cu situatiile grave, in felul asta poate se gandesc de doua ori impricinatii sau cei ce avem de invatat din greselile altora.
Astfel, am surprins un tupeu de 311

sau o intoarcere pe linie continua la capatul unui pod.

Am dat si peste unul mic ce nu trebuie deranjat...

si de unul ce trece prin pietoni ca prin branza... mai da si cu spatele poate-poate nu-i scapa nici unul...


Politia e la datorie ca-ntotdeauna, uneori mai iertatoare,

alteori vigilenta in noile BMW-uri...

Daca vreti, puteti vedea franturi de Bucuresti in unele filmari fara incidente din trafic



sau drumuri in afara lui:
catre Brasov

Sinaia - Cota 1400

sau drumul spre si dinspre Buzau (cu spatele :) ).


Am postat la o ora tarzie, pe ultima suta de metri sa zic asa sa anunt totodata participarea la concursul pentru o camera de filmat, concurs lansat de baietii de la trafictube.ro.
Asa ca tineti-mi pumnii caci acesta este un Articol inscris in concursul trafictube.ro.
Si linkul direct este acesta (baietii au plusat si cu un set de statii walkie-talkie): http://www.trafictube.ro/p/concurs.html
Sper sa o tin tot asa sau chiar mai bine in caz ca voi fi unul din castigatori!
Bafta!
Si conduceti cu grija!
Articol inscris in concursul trafictube.ro